Wednesday, 27 June 2012

Trajis Kelahiran Yakult Al-Zulabbar part 1

WassssakkKKk!

Siapa yang belum kenal guwa..guwa lah Yakult Al-Zulabbar abang kepada AIkbahalol Malqarinun dan adik kepada MaKaroni Bananana dan cucu kepada yussuf toyol..Hak hak..

Dengan segala bangganya guwa cuba menintrokan kelahiran guwa memandangkan guwa bukan di lahirkan oleh seorang bapak mahupun atok.

ya! guwa di lahirkan oleh seorang ibu.

Guwa ingat lagi masa guwa cuba berlawan dengan kawan-kawan yang lain untuk guwa mendapatkan cinta hati guwa pada masa itu. Guwa gigihkan diri, walupon guwa taw masa dan tika itu guwa masih tidak mempunyai tangan mahupun kaki..

Benar kata orang tua dulu-dulu usaha tangga kejayaan. Akhirnya perlumbaan guwa dan kawan guwa di menangi oleh guwa, guwa dan ovum telah di satukan dan menjadi segumpat daging.

Masa guwa berumur 5 bulan dalam perut cik puan emak guwa. Guwa ada dengar perbualan adik guwa AIkbahalol Malqarinun dan abang guwa MaKaroni Bananana dimana mereka nak namakan guwa..

"oittt Makaroni nanti kita namakan budak dalam perut tu "Dollah" nak?"

"Dollah? best jugakkan..nanti kalau gaduh boleh kita ajek dia."

"hak..hak..betul2..tu aku sokong..try ang ajek sikit"

"Nama mu dollah tetekmu sebelah...bla..bla.."

"hak..hak..hak.."

Cilaka! balas guwa sambil menekan perut mak guwa! tanda guwa tak setuju akan nama yang diberi.

Aksi cium mulut MK n IK..hak..hak

Bersambung~~..

P/S Persoalan Macam mana guwa anak kedua belum lahir sedangkan IK anak bongsu dah lahir...cepat jawab!

7 comments:

Budak Botak said...

hoih..misteri!jilaka jilaka!

ikaa sharin said...

nanti gua tlg tanya kan cikgu bio gua pasal soklan maut tu okay :p

iEdA said...

misteri gilos...hoho...pelik gk cmner adik wujud dlu dr abg???ajaib neh..hahaha..tp bukan segumpal darah ke yea??

Acik Ain said...

eh! bkan ik klua dlu kaa dri hang .

Acik Ain said...

eh! bkan ik klua dlu kaa dri hang .

Zul De Alexis said...

sperma tengah berenang...ahaha

ain dzaya said...

bhahaha....bagus jugak jual kat bapak ayam..berguna sket...